Voor 17:00 uur besteld, morgen in huis

Veel gestelde vragen over superfilter.nl

Heb jij een vraag over je order, ons retourbeleid of een van onze producten? In onze FAQ verzamelen we de meest gestelde vragen. Op deze manier kun jij snel het antwoord vinden waar je naar op zoek bent. Staat jouw vraag er niet bij? Neem dan contact met ons op!

Vragen over mijn Superfilter order

Wie bezorgt mijn Superfilter order?

Jouw Superfilter order wordt bezorgd door DHL of DPD. Afhankelijk van welk product jij hebt besteld, selecteren wij de juiste transporteur voor jouw order. Jij wordt door onze transporteur geïnformeerd over de status van jouw pakket!

Hoe wordt mijn order verzonden?

Wij verpakken jouw order met zorg in ons magazijn. Wij bieden al onze pakketten in een stevige doos aan bij onze vervoerder om schade tijdens transport te voorkomen.

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten zijn bij superfilter.nl altijd €6,95.

Ik heb een vraag over mijn bestelling. Waar kan ik terecht?

Heb jij een vraag over je pakket? Neem dan contact met ons op! Onze klantenservice staat op werkdagen tussen 10:00 en 16:00 voor je klaar! We reageren zo snel mogelijk op jouw vraag!

De bezorging van mijn Superfilter order

Wanneer wordt mijn pakketje bezorgd?

Bij Superfilter.nl geldt: vandaag voor 16:00 besteld, dezelfde dag verzonden. Ons magazijn team doet zijn uiterste best om jouw pakket dezelfde dag aan te bieden bij onze transporteur. Van onze transporteur ontvang je een track & trace code om jouw pakket te volgen!

Mijn bestelling is niet bezorgd?

Dat is niet leuk om te horen! Is je bestelling niet bezorgd maar geeft de Track- and Trace dit wel aan? Wacht dan nog een paar uur, vaak duikt de bezorger toch nog op voor jouw deur. Gebeurt dit niet en is de bestelling ook niet bij de buren afgeleverd of op een handige plek achtergelaten. Neem dan contact op met onze klantenservice, we gaan het voor je oplossen!

De service van Superfilter.nl

Waar kan ik terecht met vragen?

Ons team op onze support afdeling helpt je graag verder. Neem contact met hen op via support@superfilter.nl

Mijn product is kapot. Wat moet ik doen?

In geval van een defect kun je het beste contact opnemen met onze klantenservice. Stuur hiervoor een mail naar support@superfilter.nl.

Stuur bij voorkeur een mail met foto’s van het product zodat we goed in kunnen schatten wat er aan de hand is. Hierbij is het ook fijn als je aangeeft in welke situatie het product kapot is gegaan.

Kan ik mijn Superfilter order retourneren?

Je kunt je product aankoop onder voorwaarden retourneren. Dit moet altijd binnen 30 dagen na aankoop zijn en ook binnen onze retour voorwaarden vallen. Meer informatie hierover vind je op onze retourpagina.