FAQ
Heb jij een vraag over je order, ons retourbeleid of een van onze producten? In onze FAQ verzamelen we de meest gestelde vragen. Op deze manier kun jij snel het antwoord vinden waar je naar op zoek bent. Staat jouw vraag er niet bij? Neem dan contact met ons op!
Vragen over mijn Superfilter order
Wie bezorgt mijn Superfilter order
Wie bezorgt mijn Superfilter order
Jouw Superfilter order wordt bezorgd door DHL of GLS. Afhankelijk van welk product jij hebt besteld selecteren wij de juiste transporteur voor jouw order. Wij werken al jaren samen met deze transporteurs waardoor we vertrouwen hebben dat dit ook goed gaat. Nadat je bestelling bij ons is ingepakt en verstuurd wordt je door onze transporteur geïnformeerd over de verzending van jouw pakket!
Hoe wordt mijn order verzonden?
Hoe wordt mijn order verzonden?
Bij Superfilter doen we alles zelf, alle producten komen dan ook uit ons eigen magazijn in Brabant. Na jouw bestelling verzamelen onze collega’s in het magazijn jouw bestelling en wordt deze na een controle netjes en in een stevige doos verpakt. Hiermee voorkomen we schade tijdens het transport want dat zou natuurlijk zonde zijn. Elke werkdag komen onze transporteurs de bestellingen ophalen en worden ze zo snel mogelijk naar jou verzonden.
Wat zijn de verzendkosten?
Wat zijn de verzendkosten?
Bij Superfilter zijn de standaard verzendkosten €5,95. Is het orderbedrag boven de €50 dan nemen wij de verzendkosten voor onze rekening.
Ik heb een vraag over mijn bestelling. Waar kan ik terecht?
Ik heb een vraag over mijn bestelling. Waar kan ik terecht?
Heb jij een vraag over je bestelling of de bezorging van je pakket? Neem dan contact met ons op! Onze klantenservice staat op werkdagen tussen 10:00 en 16:00 voor je klaar! We reageren zo snel mogelijk op jouw vraag!
Hoe kan ik zien dat mijn bestelling gelukt is?
Hoe kan ik zien dat mijn bestelling gelukt is?
Als een bestelling is verwerkt en betaald op superfilter.nl dan krijg je zo snel mogelijk een email op het door jou opgegeven e-mailadres. Ook krijg je een mail op het moment dat wij je bestelling hebben verpakt en aangeboden bij onze transporteur. De transporteur zorgt er dan weer voor dat je een track en trace code krijgt van de verzending. Gebeurt dit niet en is de betaling wel gelukt, neem dan contact met ons op. Wij zorgen dat het goed komt.
De bezorging van mijn Superfilter order
Wanneer wordt mijn pakketje bezorgd?
Wanneer wordt mijn pakketje bezorgd?
Bij superfilter.nl geldt: vandaag voor 20:00 besteld, dezelfde dag verzonden. Ons magazijn team doet zijn uiterste best om jouw bestelling te verwerken en deze dezelfde dag aan te bieden bij onze transporteur. Van onze transporteur ontvang je een track & trace code om jouw pakket te volgen!
Mijn pakketje is niet bezorgd. Wat nu?
Mijn pakketje is niet bezorgd. Wat nu?
Dat is niet leuk om te horen! Is je bestelling niet bezorgd maar geeft de Track- and Trace dit wel aan? Wacht dan nog een paar uur, vaak duikt de bezorger toch nog op voor jouw deur. Gebeurt dit niet en is de bestelling ook niet bij de buren afgeleverd of op een handige plek achtergelaten. Neem dan contact op met onze klantenservice, we gaan het voor je oplossen!
De producten van Superfilter
Levert Superfilter altijd uit voorraad?
Levert Superfilter altijd uit voorraad?
Jazeker! Alle producten die worden getoond op superfilter.nl worden uit voorraad geleverd. Deze liggen in onze eigen magazijn in Breda van meer dan 4000 m2. Het kan zijn dat zeer populaire producten sneller uit voorraad gaan dan we op de website aan kunnen geven. Een bestelling zullen we dan als backorder behandelen en we informeren jou dan ook direct als dit gebeurt!
Wat is een origineel product?
Wat is een origineel product?
Dit is een filter of ander onderhoudsproduct welke geproduceerd en geleverd is door het originele merk. Superfilter.nl werkt samen met alle belangrijke en relevante merken en zodoende hebben we altijd het juiste filter of onderhoudsproduct voor jouw apparaat.
Wat is het merk Scanpart?
Wat is het merk Scanpart?
Dit is het huismerk van superfilter.nl. Hiermee bieden we jou de beste kwaliteit voor een goede prijs. Superfilter is samen met haar leveranciers altijd op zoek naar de beste filters en onderhoudsproducten voor jouw apparaat. Wil je het beste product voor een scherpe prijs, kies dan voor Scanpart. Alle Scanpart producten worden voor ons geproduceerd en zelf door ons gecontroleerd. Dit gebeurt vaak al tijdens de productie en altijd bij ontvangst van de producten in ons magazijn. Zo weten we zeker dat je krijgt wat je verwacht.
De service van Superfilter
Waar kan ik terecht met vragen?
Waar kan ik terecht met vragen?
Ons team op onze support afdeling helpt je graag verder. Neem contact met hen op via support@superfilter.nl
Mijn product is kapot. Wat moet ik doen?
Mijn product is kapot. Wat moet ik doen?
In geval van een defect kun je het beste contact opnemen met onze klantenservice.
Stuur bij voorkeur een mail met foto’s van het product zodat we goed in kunnen schatten wat er aan de hand is. Hierbij is het ook fijn als je aangeeft in welke situatie het product kapot is gegaan. Stuur hiervoor een mail naar support@superfilter.nl.
Kan ik mijn Superfilter order retourneren?
Kan ik mijn Superfilter order retourneren?
Je kunt je product aankoop onder voorwaarden retourneren. Dit moet altijd binnen 30 dagen na aankoop zijn en ook binnen onze retour voorwaarden vallen. Meer informatie hierover vind je op onze retourpagina.